میوه ی عشق

رسا پسر ۹ ماه و نیمه ی من 😍

فرشته ی تو دلی من

1396/4/4 13:17
نویسنده : مامان محبوبه
76 بازدید
اشتراک گذاری

همه وجودم..
چند روزیه که میخوام واست بنویسم..از دلتنگی این روزام برای تو..تویی که هنوز حتی وجودت و خیلی حس نکردم تو بدنم ولی تو روحم تو قلبم هر جا که نگاه میکنم حضور داری..
اولین بار بعد مثبت شدن ازمایشا  بود که خانم دکتر ضربان قلب کوچولوت و توی سونو شنید و گفت که خدارو شکر صحیح و سالمی..قبل از نوبت ملاقات دومم با دکتر بود که یه روز از پله های خونه سر خوردم و خدا میدونه که تو اون لحظه قلبم برات از جا دراومد و فکر کردم بهت آسیبی رسیده ولی خدارو شکر رفتم دکتر و گفت که قلب کوچولوت میزنه و تازه داری تکون هم میخوری..وای که چقدر ذوق کردم از تصور اینکه داری حرکت میکنی تو وجودم...بوس
اگه بخوام از حال این روزام برات بگم بیشتر درگیر حالت تهوعم و گرسنگی..فرشته ی من بنظرم تو خیلی تپلی هستی که من اینهمه گرسنه میشم زبان
دکتر برام ازمایش غربالگری نوشت که 17 تیر انجام بدم..شاید بهم بگن که تو دخملی مامان هستی یا پسملی..هر چی که باشی چراغ خونمونی .. گل و گلدونمونی...:heart_eyes:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه ی عشق می باشد