میوه ی عشق

رسا پسر ۹ ماه و نیمه ی من 😍

ذوق دوباره دیدنت

1396/5/24 13:27
نویسنده : مامان محبوبه
68 بازدید
اشتراک گذاری

22 مرداد 1396:
میوه ی من امروز نوبت سونوی انومالی داشتیم و من و بابا مرتضی دوباره شاد و خوشحال از دیدن دوباره تو و البته ذوق بیشترمون برای اینکه بدونیم تو دخملی ما هستی یا پسری ؟
صبح ساعت ده و نیم رسیدیم مطب و من رفتم داخل وقتی آقای دکتر میخواست سونو رو شوع نه ازش خواستم بابایی هم بیاد داخل تو این فاصله صدای قلبت و شنیدم...دکتر تک تک اعضای بدنت و بهمون نشون داد..وای فدای اون دستای کوچولوت بشم انگار داشتی واسمون دست تکون میدادی قربونت برم..گوش هات..قلب خوشگلت..خدارو شکر همه چی خوب و عالی بود..دکتر کارش تموم شد و در مرد جنسیتت چیزی بهمون نگفت گفتم آقای دکتر جنسیتش چی بود گفت پسر..من و بابا جون چشامون گرد شده بود از تعجب اخه سری قبل بهمون گفته بود که تو احتمال دختر باشی گفتم اقای دکتر سری قبل گفتین دختر دوباره دستگاه و گذاشت و دقیق نگاه کرد و گفت نه صد در صد پسر..من که کلا از لحظه ای که تو رو دیده بودم چشام همینجوریش پر بود..وقتی فهمیدم پسری یه حس خاصی داشتم یه حس جدید..آخه تو چند بار تو خواب من  و بابا مرتضی اومده بودی و تو خوابمون پسری خوشگل بودی الان که فهمیدم جنسیتت و یاد اون قیافه ناز مثل ماهت افتادم و دلم هری ریخت محبت عکسی که آقای دکتر ازت گرفته خیلی باحاله قربون اون شکل ماهت برم ... بابا جون که این روزا تو آسموناس از خوشحالی وجودت..خدا تو رو واسمون حفظ کنه..الهی آآآآآمیییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه ی عشق می باشد