میوه ی عشق

رسا پسر ۹ ماه و نیمه ی من 😍

رسا فرشته ی زندگی ما

1396/9/10 22:49
نویسنده : مامان محبوبه
98 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دوس داشتنی من سلام

امروز هفته 34 ام عاشقی من ه..لحظه به لحظه با وجودت خوشبختیمون و تکمیل کردی قشنگم

اگه از حال و احواتل این روزامون بخوام برات بگم خداروشکر همه چی خوب و عاالی داره پیش میره و به اومدن تو نزدیک میشیم

اتاقت تقریبا تکمیل شده و ما ذوق زده از هرچیزی که به تو مربوطه..مامان سکین و بابا نعمت ماه گیش اومدن و یه مدت پیش ما بودن و ما اتاقت و رنگ کردیم و وسایل خوشگلت و خریدیم و همه چی و برای اومدنت محیا کردیم

هفته پیش هم رفتیم سونوگرافی و دوباره صورت ماهت و دیدیم..وای که چقدر دوس داشتنی هستی قشنگم

این روزامون میگذره یه روزایی با لگدهایی که میزنی و حرکت هایی که میکنی ذوق زده و یه روزایی هم نگران از اینکه چرا خبری ازت نیست بی حوصله

دیگه چیزی نمونده تا بغل کردنت همه وجودم..خدا خودش تو رو برای ما حفظ کنه
در مورد اسم قشنگت باید بگم که من و بابا خیلی تحقیق کردیم که یه اسم قشنگ برات انتخاب کنیم تو سایتا و کانالای مختلف سرچ کردیم و چندتا اسمو انتخاب کردیم و بهشون رتبه دادیم

اسم💗 رَسا💗 رو من انتخاب کرده بودم و بابا هم خیلی خوشش اومده بود دیگه دیدیم هراسمی که میریم سراغش نهایتا میبینیم که رسا رو بیشتر دوس داریم پ اینجوری شد که اسم میوه ی عشق ما شد رَسا

رسا معانی زیادی داره..اولیش یعنی قوی _ بلیغ و موزون _ شخص خوش قد و قامت _ باهوش _ دنیای ارامش

😘😘😘😘😘

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه ی عشق می باشد