میوه ی عشق

رسا پسر ۹ ماه و نیمه ی من 😍

وقتی که فهمیدم تو رو دارم...

1396/3/23 14:19
نویسنده : مامان محبوبه
76 بازدید
اشتراک گذاری

میوه ی عشقم..
کی فهمیدم که دارمت
من و بابا مرتضی تصمیم گرفته بودیم که زندگی عاشقانه و قشنگمون و قشنگتر کنیم..ولی فکرشم نمیکردیم که تو این قدر زود جا تو دل مامان باز کنی ..معلوم بود تو هم خیلی مشتاق بودی که زودتر بیای پیش ما ..روزی که شک داشتم به بودن تو توی دلم رفتم یه بی بی چک خریدم و اومدم خونه و تست زدم و مثبت شد ولی اصلا یه ذره هم باورم نشد چون فکر نمیکردم تو اینقدر مشتاق اومدن پیش ما باشی دلبرکم..چند روز گذشت و دوباره تست زدم این بار هم مثبت..اسکرین شات از حرفامون و با بابا مرتضی میزارم همینجا که برات بمونه..بعد دوباره فردا تست گذاشتم و باز هم مثبت..دیگه مطمئن شدیم تو توی دل مامانی هستی قربونت برم..نمیدونی چه حالی داشتم بیشتر استرس بود و اینکه نمیدونستم باید چیکار کنم..رفتم پیش دکتر و خواستم برام آزمایش بنویسه و جوابش فردا اماده شد و رفتم گرفتم و بله بتا 740 ..جواب مثبت بود..توی راه فقط و فقط واسه منتظرا دعا کردم و اینکه خدا این نعمت و نصیب همه بکنه..بعد برم پیش دکتر و گفت بله خانم شما باردارید..وای از ذوق زنگ زدم بابایی و اونم کلی ذوق کرد..تصمیم گرفتم چند روزی نرم سر کار و خونه بمونه تا استراحت کنم..
تاریخ اولین تست بارداری: 1396/02/23
تاریخ اولین تست بارداری: 1396/02/24
تاریخ آزمایش بارداری: 1396/02/25

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به میوه ی عشق می باشد